Här kommer en uppdatering av scrapbooking saker jag gjort...

Här är en låda/kista som är en bland de första sakerna jag gjorde och även tävlade med. Jag vann den tävlingen :)
 
 
 
 
Ett ljuskort som jag gjorde till min underbara systerdotter Christina när hon fyllde år.
 
 
 
En söt liten convers sko...
 
 
En lite burk som jag satt dit servett på...
 
 
Suddig bild :(
 
Här kommer en stilettsko som jag har gjort till min syster som gillar röda stilettskor :)
 
 
 
Mallen har jag köpt från silhouettshopen. Riktigt rolig att göra.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anetthe

Denna sko vart jag så glad för den är superläcker önskar att jag hade denna sko på riktigt
Tack Syster

2013-02-01 @ 10:49:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0